
Opis
Specijalizirani smo za brendiranje kao i za vizualni identitet i nudimo širok spektar drugih radova vezanih uz dizajn.
Glavni fokus našeg tima je dizajn i njegova upotreba kao moćan alat za poboljšanje komunikacije, prenošenje snažnih vizualnih poruka i rješavanje konceptualnih problema. Naša agencija stvara kreativno partnerstvo s klijentima koji traže jake i elegantne grafičke poruke.
Na taj način osiguravamo našim klijentima idejno rješenje za njihov rad, koje se uvijek poboljšava ili oblikuje na jedinstven, privlačan i prepoznatljiv način.
U slučaju da su vam potrebna kreativna rješenja, više smo nego kompetentni pružiti vam naše profesionalne smjernice i pomoć. Svakom projektu pristupamo s jednakim entuzijazmom i stručnošću čineći sve da ispunimo i nadmašimo Vaša očekivanja postizanjem konačnog rješenja koje postiže najpoželjniji ishod vašeg projekta.
Projekti
Bilo nam je zadovoljstvo surađivati s timom TAPPO na projektu rebrandinga TAPPO grill & fine pića, kako bi njihov identitet bio svjež, dopadljiv i moderan... Opširnije >>
Nastojimo izgraditi snažno partnerstvo s našim klijentom, pa nas je jako obradovalo što nas je Istarska razvojna turistička agencija odabrala za stvaranje svog... Opširnije >>
Ponekad je najveći izazov stvoriti jednostavno rješenje koje će u konačnici biti korisno za klijenta i njegovog kupca. Naša najnovija suradnja s gradom Zadrom... Opširnije >>
Oduševljeni smo što smo sudjelovali u razvoju vizualnog aspekta projekta Eve Bošković, inovativne radne bilježnice - engleskog rječnika Words My Way.
Opširnije >>Jedan od najdražih dijelova dizajna je znati da vaš rad doprinosi poboljšanju važne društvene teme. Rad na takvoj vrsti projekta može svima nama poslužiti kao... Opširnije >>
U ovom smo projektu imali strateško pitanje, pa smo na njega dali službeni odgovor. Napravili smo jednostavan, ali značajan dizajn s dozom jasnoće.
Opširnije >>Projekt "AMOR" odnosi se na promicanje obrazovanja za održivi razvoj među djecom i mladima. Imali smo prepreku kako osmisliti i predstaviti temu najmlađima kako bi... Opširnije >>
Zadovoljni smo stvorenom pričom koja je nastala u neobičnim okolnostima lockdown-a. Bilo nam je jako drago što smo imali priliku učiniti nešto drugačije i pokazati... Opširnije >>
Iako potrošači drže ravnotežu moći u svojim rukama, brendovi moraju pronaći najbolje načine za proizvodnju i promociju koji će im vratiti ulaganje. Dakle, nakon... Opširnije >>