
To su GROHE 'Euro Ceramic' i GROHE 'Cube Ceramic'. Osim toga, idealne komade za svoju novu oazu stila možete pametno iskombinirati u virtualnoj prodavaonici 'SmartMatch'. Više nema muke oko usklađivanja stilova i oblika, a nema ni pitanja o montaži na koja nećete naći odgovor. Uz pomoć ovog jedinstvenog alata vi ste sam svoj dizajner i u udobnosti vlastitog doma opremate idealnu kupaonicu i prije nego ste kročili u prodavaonicu.
GROHE Euro ceramic
Ako volite meke zaobljene oblike, a od svoje kupaonice očekujete opuštajući wellness ugođaj, birajte GROHE 'Euro Ceramic' liniju. Ona će pretvoriti male i velike kupaonice u inovativne dizajnerske prostore, čak i za one estetski najzahtjevnije.
GROHE Cube ceramic
S druge strane ljubitelji čistih linija i ravnih oblika koji iznad svega žele modernu kupaonicu koja odiše stilom odabrat će novi GROHE 'Cube Ceramic'. Oblici naglašenih kutova pretvaraju sanitarne prostorije privatnih stanova ili poslovnih i javnih prostora u minimalistički oblikovane prostore bez kompromisa.
Uz nove keramičke linije, GROHE se na tržištu pozicionira kao brend s potpuno zaokruženom ponudom opreme za kupaonice
Osim toga GROHE je dio globalno povezane obitelji LIXIL, iza koje stoje desetljeća iskustva u svim segmentima proizvodnje kupaonske keramike. Ova tvrtka sa sjedištem u Japanu, inspiraciju crpi iz svoje stoljetne tradicije – rituala kupanja. Stoljeća su prošla, tehnologije su napredovale, no ritual je ostao isti, a on zahtjeva kupaonicu kao mjesto spokoja, oazu mira i ljepote.
Linije toaleta i bide Cube ceramic
Na tragu ove filozofije GROHE-ov nagrađivani kreativni tim dizajnirao je umivaonike, toalete i bidee novih linija 'Cube Ceramic' i 'Euro Ceramic' koje se stilski vežu uz već postojeće linije kupaonske opreme kao što su slavine i tuševi s kojom čine logičnu, zaokruženu i estetski besprijekorno balansiranu cjelinu. 'Cube Ceramic' tako se idealno nadopunjuje s linijama: Eurocube, Lineare, Allure i Allure Brilliant. 'Euro Ceramic' linija s druge strane estetski odgovara linijama Eurosmart i Eurostil, kao i linijama Eurosmart Cosmopolitan i Eurostyle Cosmopolitan.
Ova estetski duboko promišljena rješenja zajedno čine savršen spoj filozofije, dizajna i funkcionalnosti. Osim toga njemački su stručnjaci svaki proizvod tehnički testirali u tri kategorije: jednostavna instalacija, dovoljno prostora za optimalnu udobnost korisnika te izbjegavanje prskanja vode prilikom pranja ruku.
Inovativne tehnologije za maksimalnu higijenu i udobnost
Euro ceramic wc s tihim zatvaranjem
Tijekom procesa razvoja novih linija proizvoda, fokus je bio na visokokvalitetnim toaletima, čija se inovativna kvaliteta osobina ističe ispred konkurencije. Visokokvalitetni sanitarni čvorovi novih linija 'Cube Ceramic' i 'Euro Ceramic' dolaze s WC daskom koja se nježno i tiho zatvara te sa snažnim Triple Vortex sustavom za ispiranje koji stvara vrtlog pomoću tri izlaza vode koji optimalno čiste cijelu unutrašnjost zdjelice WC školjke. Osim toga su i znatno tiši od konvencionalnih toaleta. Antibakterijski higijenski premaz PureGuard sprječava razvoj bakterija na keramičkoj površini zahvaljujući posebnim ionima.
PerfectMatch aplikacija za online uređenje vlastite kupaonice
Sa sustavom PerfectMatch odabir opreme je jednostavan i zabavan. Web stranica postaje polazišna točka i virtualna trgovina za odabira idealnog rješenja za svaku kupaonicu direktno na zaslonu osobnog računala.
Samo ime 'perfectmatch' odnosno 'savršen spoj' idealno opisuje temeljni cilj ove aplikacije: jednostavan odabir iz bogatog asortimana Grohe kupaonske opreme uz neograničen broj kombinacija koje će zadovoljiti individualne želje i potrebe kupaca. Različite kombinacije proizvoda mogu se u virtualnom okruženju jednostavno isprobati sve dok ne nađete onu koja vam se najviše sviđa. Savršena kombinacija npr. umivaonika i slavine, toaleta i vodokotlića ili tuševa i slavina. Na zasebnoj stranici prikazuju se i dodatne informacije o proizvodu i mogućnostima montaže, a tu su i opcije preuzimanja i ispisa kada želite sačuvati svoj odabir i kombinaciju.
Zašto Grohe?
Proizvodi tvrtke Grohe spoj su estetike, funkcionalnosti i inovativnosti. Upravo te kvalitete prepoznala je stručna javnost, ali i sami korisnici pa je tako Grohe-ov tim u prošloj godini osvojio čak 62, a ove već 12 nagrada.
Za više informacija posjetite www.grohe.hr