Koncept uređenja novog showrooma za boje i lakove te dekorativne premaze za podove i zidove Fagus u Velikoj Gorici baziran je na preglednosti i jasnoj prostornoj logici rasporeda uzoraka po pojedinim kategorijama proizvoda. Kako Fagus nudi široku paletu proizvoda za dekoraciju i zaštitu drva te podova i zidova u mnogim tonovima, nijansama i završnim obradama, izložen je cjelokupni raspon proizvoda te je iskorišten u gradnji i priči interijera.
Foto: Marko Mihaljević
Skladan 3 u 1 prostor
Showroom obuhvaća 150 m2 u prizemlju nove zgrade u Velikoj Gorici. Zgrada skladno objedinjuje proizvodnju, logistiku i prodaju. Prostrani interijer se odlikuje visokim kosim stropom i ugodnom galerijom s uredskim prostorima na prvom katu, a prostire se na 240 m2.
Foto: Marko Mihaljević
Pronađi – usporedi – osjeti – testiraj - odaberi
Glavna dizajnerska karakteristika prostora je impozantni dugački zid na kojem se nalazi većina uzoraka. Oni su podijeljeni po kategorijama i namjeni, mogu se uzeti u ruke te vizualno i taktilno doživjeti. To olakšava donošenje odluke klijentima te potiče isprobavanje i želju za implementacijom proizvoda.
Foto: Marko Mihaljević
Prostor u središnjoj zoni na velikom izvlačnom stolu dopušta eksperimentiranje te istraživanje različitih kombinacija materijala i premaza, stručne prezentacije, gledanje kataloga i kratke sastanke.
Foto: Marko Mihaljević
Cirkularnom prostornom organizacijom i smještanjem proizvoda uz zidove postignut je otvoren prostor s jasno definiranim zonama. U sredinu su smješteni niži volumeni stolova i izložbenih elemenata koji ne remete vizuru na cjelokupnu arhitekturu showrooma.
Foto: Marko Mihaljević
Središnja prostorna instalacija koja visi sa stropa inspirirana je tehnikom obrade i bojanja drveta. Naime, izrezane i lakirane drvene letve različitih duljina postavljene su u viseći raster u centru prostora gdje kreiraju vizualnu atrakciju.
Foto: Marko Mihaljević
Izlog na fasadi je dizajniran na način da može primiti različite tretirane materijale u predefinirane pravokutne metalne okvire i po potrebi mijenjati svoj postav i izgled uvođenjem novih premaza u ponudu.
Foto: Marko Mihaljević
Materijali i premazi u realnom kontekstu
U projektiranju su korišteni različiti materijali (beton, knauf, masiv, furnir, mdf, staklo, metal) tretirani premazima koji se nalaze u ponudi tvrtke. Tako kupci odmah mogu doživjeti neke od premaza na različitim materijalima u realnom kontekstu.
Foto: Marko Mihaljević
Na galeriji se nalaze prostor za okupljanje i prezentacije koji može poslužiti i kao mjesto za alternativni rad, te kuhinja s blagovaonicom. Bez obzira na različite završne obrade elemenata, uredski prostor je uniformiran oblikovanjem tih elemenata, a odabirom boja i namještaja postignut je nešto formalniji ambijent od showrooma, što i odgovara funkciji prostora.
Foto: Marko Mihaljević
Zbog svega navedenog, ova domaća tvrtka je sjajan primjer kako se klijentima, suradnicima i zaposlenicima osiguravaju superiorni proizvodi, usluge i radno okruženje.
Foto: Marko Mihaljević
Autori projekta:
BRIGADA/ Damjan Geber (Kreativni direktor), Jelena Babić (Voditeljica projekta arhitekture), Dominik Cergna (Voditelj dizajna), Ivana Validžić (Voditeljica projekta)
Vanjski suradnici:
Marko Mihaljević (fotograf)
Arhitektonski studio ARCH. PEROSSA d.o.o.
Grafički dizajn: STUDIO SONDA d.o.o.
Proširenje djelatnosti tvrtke Fagus d.o.o. izgradnjom novog, proizvodnog, skladišnog, distributivnog i prodajnog centra sufinancirala je Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj.